2009. július 12., vasárnap

A „tepsis csirke Janna módra” rimékje


Az eredeti recepthez képest (http://najanna.blogspot.com/2009/02/intermezzo.html) nem sok változás történt, ám a sikere ennek is fergeteges volt :)
Sorolom.

- A krumpli apró parázskrumpli lett, ezt elég meghámozni (ha szép a héja még ezt sem kell), és rápakolni a bacon-pácolthusi-bacon-pácolthusi rétegek tetejére.
- Az egészet napraforgó olaj helyett olívaolajjal készítettem.
- A szilvát elhagytam. Így kevésbé édeskés az étek, de pont ezért vadabb (főleg sok borssal és mustárral).
- A pácba citromhéjat is reszeltem, valamint rengeteg kakukkfüvet és rozmaringot morzsoltam bele.
- Az egész tetejét (amit ugye a krumplik és répahasábok képeznek, meglocsolva a páclé maradékával) paradicsomkarikákkal és reszelt trappistával díszítettem a sütés félidejekor. Erre pedig még néhány csíkocska bacon került, hogy sütés közben szépen kunkorodhassanak.

Hát íme, beszéljenek tovább a képek!


Nincsenek megjegyzések: